fredag 31 juli 2009

Dagens spel

Har inte uppdaterat på ett par dagar, då det varit mycket annat. Hur som helst så har jag inte sett något intressant. Däremot gjorde jag igår kväll ett misstag, som man ibland gör. Jag lät mig förledas att delta i ett livespel på en match som jag förkastat på förhand. Efter första halvlek av MFF-AIK var jag säker på att MFF skulle vinna, då de hade enorm mycket chanser, så jag slängde in en halv på dem. Naturligtvis sket det sig...


Däremot vann jag Madonnabiljetterna!!! En kort sekund tänkte jag sälja dem till högst bjudande, men kom fram till att även om man inte är Rausing direkt, så är upplevelsen något man bär med sig, så därför ringde jag en granne och bjöd med henne oxå.

Idag har jag hittat ett spel; Enskede. De möter bottenlaget, som de senaste spelade oavgjort mot på bortaplan. Emskede har dock gått bra därefter, medan Panellinios har fortsatt kräftgången. 1.30 på hemmaplan är således ett ok spel till full insats.

Imorgon startar för övrigt Stryktipsligan igen, så då blir det både 16 raders stryk, samt säkerligen några singlar.

Väl mött då!