fredag 30 juli 2010

MOB Produktions spelfilosofi

Jag använder mig av procent på spelkonto; "Säkra" satsar jag 6% och halv 3%. Ibland kan det finnas högoddsare som är mer på chans och då kan det 1-2%.

Procentsatser är bra, eftersom det alltid följer ditt konto. I de lägen jag har över 1000:- på ett spelkonto den sista i månaden brukar jag ta ut det som är över, är det under så fortsätter jag utan att sätta in mer.

Att spela skall för mig vara att sätta lite krydda och spänning i vardagen, inte tro att man ska bli ekonomiskt oberoende (för det har jag en stående lottorad sen 20 år...  )

Sajten Rekat och klart (där Holm har bra tips men pubertalt språk) har en spelskola jag kan rekommendera;

http://www.rekatochklart.se/spelskola.php

Jag brukar använda mig av diverse spelerbjudanden när spelsajter har det. Jag ska tipsa om de oxå, när jag finner de som är lämpliga.

Sedan en tid tillbaks lägger jag endast upp mina spelförslag på Twitter;

http://twitter.com/mobproduktion

Lycka till!!